pátek 20. března 2015

Na odletu, po odletu...

Cestování autobusem opravdu nerad.
Tak sedím na letišti Velkého Hrdiny v Práglu, před chvílí mne opustil můj kufr - vyměnil jsem jej za tři kousky tuhého papíru... Když jsem se dozvěděl, že inzulínové pero mne smí doprovodit, jen když budu mít úřední glejt od svého medicinmana, šlehl jsem si íčka hned a taštičku s léky svěřil kufru. A takhle se mi odvděčil...
Tak jsem teď sám,  jen s batôžkem, v mekáči - po té předčasné dávce potřebuju pár houbiček, co mi zvednou glykemie. Abych sebou nešvihl, že. ;-)

Tož takhle zdravě začíná má jarňá dovolená!

(... eště dám trochu kafe.)
Na letišti v Praze.
Na letišti.
Autobusem z letiště k letadlu.
Nástup do letadla.
Letadlo má vrtule!
Za těmi červenými nápisy jsou černé skříňky (obvykle oranžové barvy).

Dveře do pilotní kabiny.
Pán přede mnou.

Kabina letadla - skoro celá, seděl jsem v druhé řadě.
To jsem já, v letadle do Bělehradu.



Žádné komentáře:

Okomentovat